2009 m. kovo 21 d., šeštadienis

XI.

Dvi dienas Ji buvo kaip nesava. Žinia, kad mirtis artėja su kiekviena sekunde, Ją sugniuždė. Ji visą dieną sėdėdavo savo kambaryje, nieko nevalgė, neatsakinėjo į skambučius. Tik sėdėjo ant lovos, klausė muzikos ir piešė. Miegojo mažai. Regis, buvo pasiruošusi čia pat mirti.
Vieną dieną Jis įsiveržė į Jos namus. Mama išsigando, tačiau pamačiusi, kad tai Jis netgi apsidžiaugė.
-Man reikia su Ja pasikalbėti. Tuoj pat! – rodos įpykęs sušuko Jis.
-Eik, eik į Jos kambarį. Tikiuosi, išgelbėsi Ją iš tos nevilties. Sėkmės!
Jis kaip vėjas užlėkė laiptais į viršų. Pradėjo belsti į duris.
-Atidaryk! Kuo greičiau atidaryk duris!
Atsakymo nesulaukė.
-Klausyk, įsileisk mane, reikia pasikalbėti! – šaukė Jis ir kumščiais trankė duris. – Ar girdi mane?! Atsiliepk!
Durys prasivėrė. Jis įlėkė vidun ir užtrenkė duris paskui save.
-Norėjai ką nors man pasakyti? – negyvu balsu paklausė Ji ir toliau piešė.
-Taip, norėjau! – piktai atkirto Jis. – Paklausyk, negali sėdėti čia per dienas užsidariusi. Tu reikalinga pasauliui!
-Kas tu toks, kad gali man taip šnekėti? Kaip norėsiu, taip mirsiu, - ramiai šnekėjo Ji įnikusi į savo piešinį.
-Nepertraukinėk! Ko taip įsimylėjai tą mirtį?! Priešingai – jei žinai, kad mirsi, turėtum išnaudoti kiekvieną akimirką, gyventi kiekviena minute. Nemaniau, kad tu tokia bevalė, - Jis matė, kad Ji sukluso ir nebepiešė. – Maniau, kad moki kovoti su gyvenimu. Deja, man teko stipriai suklysti..! Apgalvok viską, ką sakiau. O dabar išeinu, - Jis demonstratyviai nusisuko nuo Jos ir nubildėjo laiptais.
-Na, kaip sekėsi? Aš girdėjau, kad... – ištarė Jos mama.
-Viskas sutvarkyta! Tikiuosi, - pasakė ir išėjo iš namų trenkdamas durimis. Stojo tyla.
-Mama, noriu valgyti, - tyliai ištarė balsas.
-Ak, dukra.. Pagaliau atėjai į protą!
-Ne, tai Jam dėkok, - Ji parodė į duris, kurios dar virpėjo nuo trinktelėjimo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą